Філія ПАТ «НСТУ» «Полтавська регіональна дирекція «ЛТАВА»

"Лтава" — суспільний мовник

Полтавська регіональна дирекція «Лтава» з 1 січня 2017 року змінила свій статус і працює як філія Національної суспільної телерадіокомпанії України. До цього в інформаційному просторі була відома як Полтавська обласна державна телерадіокомпанія «Лтава».

Сьогодні філія ПАТ НСТУ «Лтава» - це 15 годин на добу телевізійного мовлення (в аналоговому і цифровому форматах),  радіомовлення (дротова мережа  і FM діапазон (канал -  УР-1) – 3 години  20 хв. на добу та онлайн платформи:

www.ltava.poltava.ua

https://www.youtube.com/c/ТелеканалЛтава

https://facebook.com/ltava.poltava.ua/

https://twitter.com/UALtava

https://www.instagram.com/ltava.poltava/

https://t.me/ltavatv

Значну частку  контенту телерадіомовлення становить власне виробництво. На телебаченні це близько 4 год. на добу на власному каналі, на радіо -  3 год. 20 хв. на каналі УР-1. Цей же контент розміщується в он-лайн. Ефірне радіо- та телемовлення здійснюється паралельно  в режимі он-лайн на Інтернет сторінці «Лтави» (www.ltava.poltava.ua).

Оскільки «Лтава» є суспільним мовником, інформаційні послуги, які ми пропонуємо, спрямовані на задоволення інформаційних потреб різних цільових груп і різних верств населення. Цим обумовлена тематична спрямованість нашого контенту власного виробництва:

·         Інформаційне мовлення (новини);

·         Суспільно-політичні програми і журналістські розслідування;

·         Просвітницькі, пізнавальні програми;

·         Культурно-мистецькі програми і документальні фільми;

·         Програми для дітей та юнацтва;

·         Спортивні, музичні програми, в тому числі оригінальне талант-шоу.

Створення і функціонування суспільного мовника є необхідною умовою побудови і розвитку громадянського суспільства в Україні. Відтак цілі, якими ми керуємося сьогодні, це:

·        Надавати суспільству достовірну та збалансовану інформацію;

·        Налагоджувати громадський діалог задля розвитку громадянської відповідальності, зміцнення суспільної довіри;

·        Забезпечувати інформаційні потреби різних сегментів аудиторії;

·        Сприяти поглибленню національної свідомості, патріотизму,  єдності українців, утвердженню європейських цінностей;

·        Сприяти відродженню національної історії, збереженню та розвитку культури;

·        Бути альтернативою комерційному сектору мовлення, який обслуговує інтереси власників.

Принципи редакційної політики «Лтави» як суспільного мовника:

1.     Незалежність: у редакційній і програмній політиці; незалежність від місцевої влади та політичних і бізнесових впливів ( на перехідному етапі  є часткове  фінансування з державного бюджету);

2.     Дотримання професійних стандартів;

3.     Наближеність до аудиторії, її інтересів, потреб і цінностей;

4.     Просвітництво як місія.