Філія ПАТ «НСТУ» «Полтавська регіональна дирекція «ЛТАВА»
Азбука споживача

"Азбука споживача" 08.02.2017

"Азбука споживача" 08.02.2017

Нині споживчий ринок України перенасичений неякісними товарами, роботами та послугами. І якщо бракований товар ще можна повернути в магазин, то відстояти своє право на якісну послугу – набагато важче. Адже заради цього, в більшості випадків доведеться звертатися до суду. А для судових засідань потрібні не тільки стоси грамотно підготовлених документів, а й кошти на сплату недешевого судового збору. То невже у пересічного українця немає шансів у битві з шахраями? Адвокати Бюро безоплатної вторинної правової допомоги стверджують, що є. Докладніше про це – в програмі «Азбука споживача».