Філія ПАТ «НСТУ» «Полтавська регіональна дирекція «ЛТАВА»
Автор сюжету:
Ірина Соляник
Ірина Соляник

Вибоїни на дорогах Полтави подекуди сягають 30см глибини (відео)

Вибоїни на дорогах Полтави подекуди сягають 30см глибини (відео)

Вибоїни, глибиною тридцять сантиметрів. По дорогах із такими ямами їздять полтавці. Патрульні поліцейські обласного центру запросили міську владу до діалогу, щоб зрозуміти: чому найбільш аварійні дороги не ремонтують? Що з цього вийшло,- дивіться далі.

По вулиці Петра Дорошенка, раніше Островського, у Полтаві часто їздить великоваговий транспорт. Водіям фур, як і легкових авто, доводиться порушувати правила дорожнього руху, щоб оминути перешкоди. Поліцейські вимірюють глибину ям. Одна з них сягає тридцяти сантиметрів. Після поїздок такими автошляхами  ремонт машин ремонт машин обходиться недешево.

Олексій, водій: Іменно в цьом районі, та і віздє в Україні дорог немає. Я шоб попасти додому, повинен стрибати по коліна в ямах.

Стан доріг у Полтаві патрульні поліцейські моніторять уже рік. Мають перелік тих автошляхів, які найбільше потребують ремонту.

Владислав Слуцький, т.в.о начальника сектору безпеки дорожнього руху Управління патрульної поліції Полтави: Перевірялися вулиці Київське шосе, Харківське шосе. Вулиця Серьогіна, Комарова, Островського. Нова назва її Дорошенка.

Поруч по вулиці Харчовиків ями трапляються через кожні кілька метрів. Поліцейські підрахували: загальна площа вибоїн на дорогах міста становить п’ятдесят тисяч метрів квадратних. В 2016–му  і цього року правоохоронці зверталися до міської ради з вимогами усунути недоліки.

Владислав Слуцький, т.в.о начальника сектору безпеки дорожнього руху Управління патрульної поліції Полтави: Направлялися листи в адресу міського голови, заступника його, управлінню ЖКГ. Направлялися маса вимог, виносилися постанови про притягнення відповідальності винних осіб. Деякі оскаржувалися, але наші постанови залишилися в силі.  Але на дорогах не стало краще.

З’ясувати причини, чому інші менш пошкоджені вулиці ремонтують, а ці ні, зібралися за круглим столом. Полтавець Сергій Прокопов торік у травні пошкодив машину на Харківському шосе. Ремонт обійшовся у кілька тисяч гривень.

Сергій Прокопов, громадський активіст: Згідно державного стандарту технічних умов, підприємства, які займаються обслуговуванням шляхів, повинні робити обстеження шляхів щодекади.

Акти обстеження у міської шляхово-експлуатаційної дільниці є, стверджує представник Полтавського управління ЖКГ Костянтин Малько. Цьогоріч ці вулиці включать до переліку, де необхідний ремонт.

Костянтин Малько, перший заступник управління ЖКГ виконкому Полтавської міської ради: Харківське, Київське шосе на цій сесії планується включення в програму і виділення коштів для ремонту цієї дороги, а також проводиться спілка робота з Облавтодором про передачу у державну власність.

Що ж до решти вулиць, то в управлінні немає точної чи навіть приблизної дати, коли дороги будуть відремонтовані.

Костянтин Малько, перший заступник управління ЖКГ виконкому Полтавської міської ради: Проекти, які були виготовлені, на сьогоднішній день вони коригуються. Це вулиці Петра Дорошенка, Харчовиків, Глібова. І будуть оголошені тендери. І за результатами цього тендера, чи подадуть документи, чи він відкладеться. Якщо він буде вчасно проведений – все це впливає на строки.

Нагадаємо, півтора місяці тому депутати Полтавської міської ради підтримали рішення про ліквідацію міської шляхово-експлуатаційної дільниці, як юридичної особи. А саме ця організація є балансоутримувачем міських доріг.