Філія ПАТ «НСТУ» «Полтавська регіональна дирекція «ЛТАВА»

Полтава пересідає на електромобілі

Полтава пересідає на електромобілі

Роман працює інженером в охоронній фірмі, яка має у своєму автопарку електромобілі. Каже: на відміну від традиційного автоелектрокар простіший в кермуванні і легший в обслуговуванні. Окрім того, машина економна.

Роман Козюра, інженер

Собівартість одного кілометру пробігу авто дорівнює 11 копійкам. Взяти нові Рено Сандеро, де стоять дизельні двигуни, там  витрати 5.5 літрів,виходить 1.27 за км. Різниця відчутна

Через відсутність двигуна внутрішнього згоряння та коробки передач  електрокар майже не потребує серйозних ремонтів. А ще має вмонтований спідометр, систему навігації та контролю за станом авто. На цифровому екрані висвітлюється інформація про акумулятор.

Зліва шкала температури, справа  показує запас ходу, скільки йому залишилося проїхати.

Підживити таке авто можна від звичайної розетки. На це витратите до восьми годин. Або ж у мережі АЗС. Однак для поїздки на далекі відстані такої інфраструктури в Україні не достатньо. Та й більшість електрокарів мають запас ходу на повній батареї в середньому 150 кілометрів.

Юлія Мельник, голова правління ГО «Еколтава»

Недолік в тому, що самі акумулятори містять в собі тяжкі метали – свинець, кислоти містять. Їх важко переробляти. Питання в тому, яку енергію використовуєш для зарядки авто, якщо це вугілля, то це теж не дуже екологічно. Це перспективний транспорт. Країни мають перейти на відновлювальні джерела енергії, тоді цей транспорт буде на 100 відсотків чистим

Найкраще, за словами, Юлії Мельник, електромобілі поширюються в країнах Східної Азії, Центральної Європи та Сполучених Штатах Америки.

Юлія Мельник, голова правління ГО «Еколтава»

В країнах, де дороговартісне паливо для авто. Різні європейські країни, Японія, вони великі зобов»язання взяли на себе щодо викидів CO2,в них дуже поширені електромобілі, гібридні авто і набирають популярності водневі авто.

Виробництво електрокарів в Україні – вигідна перспектива  для економіки нашої країни, говорить кандидат технічних наук Олег Іванов. А це  незалежність від імпортної нафти, ріст внутрішнього попиту та  розвиток підприємництва. Проте заводів для збирання таких авто в Україні ще немає.

Олег Іванов, кандидат технічних наук

Перспективи у виробництві автотранспорту – це крупно вузловий збір. Ми беремо  комплектуючі з інших країн. Або дилери поставлятимуть

Новий електрокар в Україні коштує більше 20 тисяч доларів. Ті, що були у вжитку - дешевші. Спонукати українців пересідали на екоавтівки прагнуть і в уряді. Для цього розробили спеціальну програму, аби скасувати ПДВ на ввезення в країну електромобілів і запчастин до них до 2021 року. Закон у парламенті досі не розглянули.