Філія ПАТ «НСТУ» «Полтавська регіональна дирекція «ЛТАВА»

"Полтаватеплоенерго" просить споживачів повідомляти, якщо вони не отримують рахунки за послуги теплопостачання

"Полтаватеплоенерго" просить споживачів повідомляти, якщо вони не отримують рахунки за послуги теплопостачання

До 20 червня цього року ви не отримали рахунок за послуги теплопостачання від «Полтаватеплоенерго»? В цьому випадку працівники комунального підприємства просять не бути байдужими і терміново   повідомити про цей факт до абонентської служби підприємства.

За даними прес-служби «Полтаватеплоенерго» на адресу підприємства продовжують надходити звернення від окремих споживачів зі скаргами на відсутність доставки рахунків на оплату послуг теплопостачання до поштових скриньок за адресами їх проживання. 

Нагадаємо, з травня 2015 року, щомісячну доставку рахунків на оплату послуг теплопостачання здійснює УДППЗ «Укрпошта».

У зв’язку з цим абонентською службою підприємства проводиться постійний моніторинг та контроль доставки споживачам рахунків ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».