Філія ПАТ «НСТУ» «Полтавська регіональна дирекція «ЛТАВА»

Що роблять полтавці при купівлі неякісної продукції?

Що роблять полтавці при купівлі неякісної продукції?

Неякісні телефони, планшети та інші речі й продукти харчування. Понад три з половиною сотні скарг на зіпсовані товари надіслали до Головного управління Держпродспоживслужби Полтавщини із початку цього року. Що роблять жителі області, коли купують продукцію неналежної якості, і як правильно діяти?

Пан Костянтин із Козельщинського району говорить: зіпсовані товари у магазинах купував не раз. Переважно це молочні продукти: йогурти, сирки, сметана. Повернути, каже, вдається не завжди, але не знає, куди скаржитись.

Костянтин, купував зіпсовані товари: У служби ніякі не звертався. А коли випадала можливість повернути – повертав. Бувало, що й не хотіли приймати. Согласно закону, то брали й назад.

Коли придбали товар неналежної якості, насамперед, варто йти у магазин із письмовою скаргою. Якщо питання не вирішили – звертатися у Держпродспоживслужбу.

Софія Литвин, начальник відділу ГУ Держпродспоживслужби Полтавщини: Якщо суб’єкт господарювання не задовольнив вимоги споживача, (а він вважає, що має задовольнити) він звертається в наше управління з копією чека або іншого документа, що підтверджує факт придбання товару чи послуги, і копію заяви-звернення про невиконання чи виконання  в неповному обсязі його вимог.

Ми запитали у перехожих, чи купували вони зіпсовані товари та що із ними робили.

Голос:  Некоторые возвращали, некоторые вызывали администратора. Все таки деньги возвращали в итоге или продукт новый давали.

Голос:  Что касается продуктов, то я с ним долго не ругаюсь. Один раз у меня был случай. Я прихожу просто, у меня чек, говорю: «Я это есть не буду. Хотите шоу?» Они обычно не хотят. Просто меня уже в лицо знают и знают, что со мной лучше не связываться. Вот и все.

Голос:  Я одразу дивлюся в магазині, що купую, а потім іду на касу.Тобто якщо я бачу, що зразу мені щось не подобається, не беру його.

Голос:   В магазині пряники купувала, прийшли додому – а там черв’яки всередині. Прийшла в магазин, а вони кажуть: «А ми що, должні дивитись?»

Голос:  Це трапляється часто. Зовні упаковка нормальна, а приходиш додому і бачиш, що товар всередині  пошкоджений. Повертаєшся назад в магазин.

Спеціаліст Софія Литвин каже: якщо за неякісні або прострочені продукти харчування кошти повертають, то з побутовою технікою та електронікою – складніше.

Софія Литвин, начальник відділу ГУ Держпродспоживслужби Полтавщини: Найбільше скарг надходить, як і завжди, на телефони, планшети, комп’ютерну техніку щодо недотримання гарантійного обслуговування та термінів гарантійного обслуговування суб’єктами господарювання.

Полтавка Лідія розповідає: уважними у крамницях мають бути, насамперед,  споживачі.

Лідія, купувала зіпсовані товари: Що робити? Потрібно затриматись і перевірити дату на продукції чи все ж таки довіритися продавцеві і купити товар? Я переконалася в тому, що все ж треба бути пильною і перевіряти завжди.

Загалом із початку 2017 до Головного управління Держпродспоживслужби Полтавщини надіслали 352 скарги на продукцію неналежної якості.