Філія ПАТ «НСТУ» «Полтавська регіональна дирекція «ЛТАВА»
Автор сюжету:
Ірина Соляник
Ірина Соляник

Майже 1000 грн заплатила полтавка за неякісну реставрацію

Майже 1000 грн заплатила полтавка за неякісну реставрацію

Замість реставрувати – зіпсував. Полтавка Ольга Михайлівна найняла майстра з ремонту ванн. Із застарілої він її зробив дефектною. Більше місяця чоловік обіцяв виправити помилки, а тепер на дзвінки жінки не відповідає.

Пенсіонерка Ольга Михайлівна запланувала ремонт у квартирі. Вирішила почати з ванної кімнати. У місті побачила оголошення про реставрацію ванн без демонтажу.

Ольга Михайлівна, полтавка: Первый раз он осматривал. На второй день он работал. И на третий уже закончил.

Ванну чоловік накрив плівкою, яку мав зняти наступного дня. За роботу жінка заплатила дев’ятсот гривень. Коли ремонтник не з’явився та перестав відповідати на дзвінки, Ольга Михайлівна сама зняла плівку. На ванні - зідрана фарба, патьоки.

Ольга Михайлівна, полтавка: Он обещал сделать покрытие 5 мм внизу. Смотрите, эта пленочка снимается. Это разве 5 мм? Это 1 мм нет. Он обманывал изначально и сознательно все это делал.

Замість паспорта чоловік приніс свідоцтво про народження, гарантійний талон обіцяв, але не дав. Полтавка звернулася до поліції.

Володимир Пасічко, прес-офіцер відділення поліції №1 Полтави: Цей чоловік ні до кримінальної, ні до адміністративної відповідальності не притягувався. У поліції також немає жодних заяв від інших мешканців міста Полтави про якісь неякісно виконані роботи з його боку. Ми пропонуємо питання робіт з його боку вирішити у цивільно-правовому порядку.

Дільничному телефоном майстер пообіцяв ванну відремонтувати. Звертатися до поліції у схожих випадках не потрібно, вважає адвокат Олександр Шевчик.

Олександр Шевчик,  адвокат: Я б особисто радив населенню укладати договори винятково у письмові формі. А до моменту укладання угоди переконатися у наявності ділової репутації з боку виконавця цих послуг. І передбачати здійснення розрахунків після факту отримання послуги в належній якості.

У телефонній розмові ремонтник каже: готовий укладати договір про роботу, але гарантій не дає.

Ремонтник: Гарантій ні в кого ніяких немає. Ви роботу прийняли. Ви її подивилися. Якщо вам не сподобалося, ми телефон не міняємо, ми приїхали і її переробили.

Якщо домовитися сторонам не вдасться, жінка може звернутися до суду.