Філія ПАТ «НСТУ» «Полтавська регіональна дирекція «ЛТАВА»
Автор сюжету:
Лідія Ритченко
Лідія Ритченко

Новий електронний сервіс запрацював у ПОКЛ ім. Скліфосовського

Новий електронний сервіс запрацював у ПОКЛ ім. Скліфосовського

Новий електронний сервіс запрацював у хірургічному відділенні  Полтавської обласної клінічної лікарні імені Скліфосовського. Пацієнти, які приїхали  на планову госпіталізацію, можуть записатися до електронної черги, щоб оформити документи. Це зручно та швидко каже пацієнтка Ольга Антонець.

Ольга Антонець, пацієнтка: Я сьогодні користувалася перший раз, то для мене це зручно. Написано, от видало мені талон. Написано, шо передомной в черзі нуль людей. Я зараз можу підійти і зареєструватися у поліклінічне відділення.

Щодня до хірурнічного відділення  обласної клінчної  лікарні госпіталізують  від 100 до 200 планових хворих.  Найбільші черги виникають вранці. В одному холі може перебувати до 60-ти пацієнтів.    Для зручності   придбали такий термінал.

Ірина Коломоєць, заст.  головного лікаря з організаційно-методичних питань ПОКЛ:З перших хвилин роботи цього терміналу вже відчули, як ця напруга, та що в нас була, вона зразу спала. Люди зразу організувалися. Зрозуміли, що вони не пропустять своєї черги. І стали більш спокійно реагувати на те, що тут багато людей. Тут є де людям сісти.

Новий електронний сервіс, яким почали користуватися, полегшує роботу і працівникам  лікарні.

Тетяна Звягольська, медична сестра приймального відділення ПОКЛ  ім. Скліфосовського:Для нас дуже зручно , порядок і немає такої хаотичності. Ми викликаєм, люди підходять. Записуєм, реєструєм, віддаєм історію, бистро. Це дуже вдала така спроба.

Термінал планової госпіталізації хворих придбали для лікарні за позабюджетні кошти. Його вартість близько 60 тисяч гривень.  Доступна у медичному закладі ще одна послуга. Хворі, які мають направлення від сімейного лікаря, можуть записатися на консультацію до фахівців телефоном через реєстратуру. Такою послугою скористалися більше  ста людей.