Філія ПАТ «НСТУ» «Полтавська регіональна дирекція «ЛТАВА»
Автор сюжету:
Ольга Боцула
Ольга Боцула

Чи потрібен Полтаві бренд ?

Чи потрібен Полтаві бренд ?

Студентка Наталія родом з Миколаєва. У Полтаві дівчина живе близько двох років.  Улюбленого місця для відпочинку досі не обрала. У місті особливо немає, де знайти розваги, говорить Наталія Куликова, студентка

На думку Наталії, якби Полтава мала свій бренд, місто стало б цікавішим для іногородніх і туристів. Миколаїв – місто наречених, а у Полтаві нехай самі вирішують, що їм потрібно.  У вас гарне, зелене місто, просторе, можна й так сказати.  Альтанка гарна, Парк перемоги гарний, монастир гарний. Природа гарна.

Місто потрібно зробити більш впізнаваним за кордоном, вважає полтавка Жанна. Що знають про Полтаву? Що в нас є галушки, альтанка, церкви наші. Більше треба все це показувати, говорить  Жаннна Титенко

За словами керівника дизайн-студії Романа Камалетдінова, бренд міста – це стратегія, яка повинна отримати вигоду на зовнішньому ринку.

Роман Камалетдінов, керівник дизайн-студії: Коли ми говоримо про бренд міста, ми маємо думати про Полтаву, як про комерційну структуру, у якої є цілі: збільшити грошові обороти, підвищити якість життя, закріпити позиції у порівнянні з іншими містами на українському ринкові

На думку кандидатки економічних наук Яніни Барибіної, Полтава у туристів має з чимось асоціюватися. Бренд має сприйматися аудиторією і бізнесом. Полтава має вже свій туристичний бренд, який має в собі основу і асоціації. Чи це екологічний туризм, чи це духовна столиця України. Головне, щоб бренд був насичений змістом. Тоді ми зможемо говорити про конкретні речі. Логотипінг не має асоціюватися з брендінгом і навпаки, розповідає Яніна Барибіна, кандидатка економічних наук

Розробка бренду міста нині не на часі, говорить член громадської організації City Lab Дмитро Верьовкін. бренд – це гарна начинка у гарній обкладинці. Я не погоджуюсь. Це все ж таки гарна обкладинка. Аби щось загорнути в цю обкладинку, потрібно мати позитивну начинку. багато людей вважає, що нам немає чого брендувати.

Дмитро Верьовкін додав: аби розпочати брендування міста, потрібно мати конкретну стратегію і підтримку влади.