Філія ПАТ «НСТУ» «Полтавська регіональна дирекція «ЛТАВА»
Автор сюжету:
Ірина Соляник
Ірина Соляник

Відкрили четверту приміську автостанцію у Полтаві

Відкрили четверту приміську автостанцію у Полтаві

Ось ця автостанція розташована навпроти залізничного вокзалу. На першому поверсі працюють три каси. В одній із них квиток купує Тетяна.

"Я дуже рідко користуюся, але так зручніше, я поряд живу. І добиратися кому як. Хто в іншому кінці міста, то ні. А мені зручно", - каже Тетяна Гладченко, пасажирка

Тут можна придбати квитки на будь-які рейси, які проходять через автостанції та автовокзал підприємства «Полтаваавтотранс». А відправляються звідси автобуси за двома напрямками: чутівським та котелевським.

Першочергове завдання для будівництва цієї автостанції було розвантажити центральну частину міста. Сюди перевели частину маршрутів зі старої другої автостанції. Тієї, що знаходиться на Шевченка. Тут взагалі нічого не було. Тут були кіоски. Тут були чагарники. Тут просто була територія в бур’янах. Було два-три кіоски і решта бур’яни, - каже Сергій Бутко, директор товариства «Полтаваавтотранс»

На другому поверсі – зала очікування та заклад харчування. Вхід та туалет обладнали пандусами. Регіональний представник національної асамблеї людей з інвалідністю Ірина Твердохліб спускається одним із них. Каже: його та спеціальної каси недостатньо для комфорту людей з інвалідністю.

Ця автостанція, на жаль, сліпа, глуха і є недоступна. Ми під’їжджаємо і розуміємо, що на територію без допомоги не можемо потрапити, бо ніде немає пониження. Мої колеги, які не бачать не можуть зорієнтуватися, де тут починається вокзал, бо тут 50 відтінків сірого. Це проблема замовників, які найняли невідповідальних проектантів, які не запросили консультаційні групи, які розуміються на питаннях маломобільності, - каже Ірина Твердохліб, регіональний представник національної асамблеї людей з інвалідністю

Голова «Всеукраїнської асоціації автостанцій» Ігор Житінський пояснює: по можливості врахували потреби мало мобільних груп. І додає: конкретних вимог до проектування таких будівель немає.

Ця автостанція окупиться років через двадцять. Для перевізників держава спрощує умови і по регіонах ми закриваємо автостанції. Тоді автобуси не того класу, зриваються рейси. Автостанція виконує роль державного регулятора. Обласна влада знає, які рейси виконуються, які ні. Тільки завдяки автостанції люди можуть перечекати тут в негоду, - говорить Ігор Житінський, голова «Всеукраїнської асоціації автостанцій»

Будувати автостанцію почали 2011-го року, за цей час витратили приблизно 8,5 мільйонів гривень. За словами Ігора Житінського, із тридцяти чотирьох автостанцій підприємства «Полатваавтотранс» в області – двадцять збиткових.