Філія ПАТ «НСТУ» «Полтавська регіональна дирекція «ЛТАВА»
Автор сюжету:
Ольга Гриненко
Ольга Гриненко

«Полтаваелектроавтотранс» не може збільшити кількість транспорту на вулицях Полтави

«Полтаваелектроавтотранс» не може збільшити кількість транспорту на вулицях Полтави

«Полтаваелектроавтотранс» не може збільшити кількість комунального транспорту, який виїжджає на маршрути, каже директор Євгеній Зайцев. Усі справні машини працюють на вулицях міста. На балансі комунального підприємства – 80 транспортних засобів. Їх графік роботи не змінять, каже Зайцев. Подробиці далі у сюжеті. 

В автопарку комунального підприємства «Полтаваелектроавтотранс» -63 тролейбуси та 17 автобусів.

Євгеній Зайцев, начальник КП «Полтаваелектроавтотранс»: «Ми обслуговуємо десять автобусних маршрутів.  Й  якщо відбуваються якісь технічні збої, то машину ми міняємо. У нас є резерв: дві – три машини у резерві»  «Водіїв не вистачає ‒ це проблема. Не вистачає водіїв всіх категорій» 

Олексій Чепурко, заступник міського голови Полтави: «Весь транспорт, який є у комунального підприємства «Полтаваавтоелектротранс»,  який в змозі виїжджати – сьогодні весь на лінії»

Комунальний транспорт курсує за 10 маршрутами.

Євгеній Зайцев, начальник КП «Полтаваелектроавтотранс»: «Ми їздимовсі практично з Критого ринку: це Перший маршрут «Вакуленці», далі «Критий  ринок – Лугова», «Критий ринок – дальні Яківці та ближні Яківці» «Дев’ятий маршрут – «Івонченці», восьмий – «Вороніна». Десятий маршрут – ми їздимо до Червоного шляху. Тринадцятий – це «Лісо»к й 23 і 24 маршрути – це Дослідне поле й Карла Лібхнехта»

Приватні перевізники 3 день випускають на маршрути не увесь транспорт.

Юрій Лупаєнко, голова Асоціації перевізників Полтавщини: «Перевізники намагаютьсядостукатися до влади, щоб вона прийняла справедливий тариф на перевезення по місту Полтаві» «Згідно розрахунків, які ми подавали – це вісім гривень»  

Олексій Чепурко, заступник міського голови Полтави: «У нас є маршрути. На них оголошені були конкурси. Там є перевізники – переможці й  з ними укладені договори. Зараз ми їх попереджаємо, що розірвемо договори. Але згідно чинного законодавства, у нас на це є 14 днів. Й ці дні перевізники можуть стояти й місто буде практично паралізоване. Тому зараз ми проводимо перемовини з перевізниками, щоб не допустити зупинки громадського транспорту взагалі» 

Нагадаємо, 4 грудня на маршрути не виїхав кожнийп’ятий приватний автобус - це 20 відсотків. 5 та 6 грудня не працювали 40 відсотків громадського транспорту приватних перевізників.

Зараз у громадському транспорті Полтави вартість проїзду 2 гривні у тролейбусах, 4 – у маршрутках та автобусах. Такі тарифи діють із травня 2015-го року.