Філія ПАТ «НСТУ» «Полтавська регіональна дирекція «ЛТАВА»
Обласне радіо

Ремонт мосту в Миргороді триває

Ремонт мосту в Миргороді триває

На новому мосту через річку Хорол у Миргороді будуть велодоріжки. Нині триває реконструкція  цього стратегічного об’єкта. До нового року планують освоїти 10 мільйонів гривень. Розповідає Наталія Кондра

Робітники на мосту зняли огорожу, половину аварійних балок, почали демонтаж  газопроводу середнього тиску та інших комунікаційних мереж під тротуарами блоками. Говорить начальник відділу капітального будівництва Миргородської міської ради Микола Муровий.

- Роботи виконує підрядна організація з Києва. Роботи виконуються дуже жваво, нам потрібно освоїти кошти 10 млн грн. держ бюджету. Всі кошти освоєні не будуть, так як роботи триватимуть всього два місяці, а термін робіт документації складає 12 місяців. проблемні питання, заключення договору по демонтажу газопроводу з «Полтавагаз» і також ведуть роботи по переносу  комунікаційних мереж. Я думаю, ці роботи будуть виконані в цьому році.

- Взимку будівельні роботи не законсервують, - каже Микола Муровий. При плюсовій температурі повітря робітники працюватимуть на об’єкті. Цього року запланували освоїти  половину коштів, передбачених проектом, а це майже 10 млн. грн. Передбачено розбір старої конструкції, перекладка телекомунікаційних мереж та закупка матеріалів.

-  Будуть демонтовані слідуючі 5 балок аварійних, і піде процес підняття центральних балок домкратами для кап ремонту, і встановлення а свої місця. Також  проводиться закупка 10 балок довжиною 22 м. Заказані балки в Дніпропетровську на заводі залізо бетонних  конструкції вони должні буть поставлені до 15 грудня, але взимку ремонтні роботи буде виконувати проблематично, так шо в основном по закупівлі матеріалів в том числі арматурні каркаси для накладання монолітної  плити.

На реалізацію проекту передбачено 19 млн грн. З них левова частка —державні кошти. На умовах співфінансування гроші виділили обласний та міський бюджети. Проектні роботи триватимуть майже рік. За цей час мають збудувати  переправу європейського рівня з вело доріжками.

- Ширина проїжджої частини буде 9 м, в настояще 7, і на виносних консолях буде два тротуари по півтори метри. ( метрів ширина мосту буде також можливо уже передбачити вело доріжки на мосту, вело доріжка як правило шириною 1 м,  буде велосипедна доріжка, 3, 5 полоса руху транспорту і відповідно з другої сторони така сама конструкція.

Допоки міст закрито на реконструкцію, транспорт рухатиметься об’їзними маршрутами, а пішоходи користуватимуться тимчасовою переправою – понтонним мостом.