Філія ПАТ «НСТУ» «Полтавська регіональна дирекція «ЛТАВА»
Обласне радіо

Електронний цифровий підпис. Що це таке?

Електронний цифровий підпис. Що це таке?

У платників податків з’явилась можливість уникнути зайвої бюрократичної тяганини зі звітністю. Для цього їм потрібно отримати індивідуальний ключ електронного цифрового підпису. Що це таке і як його отримати? – розповість Михайло Назаренко.

Подання звітності в електронному вигляді суттєво полегшує спілкування платників податків з податковою інспекцією. І це не викликає сумнівів навіть у них самих, каже заступник начальника Державної податкової інспекції у місті Полтаві Головного управління Державної фіскальної служби у Полтавській області Олег Бакум. Але, каже він, тільки незначна  частина з них скористалася цією можливістю  при наявності, фактично, у кожного доступу до Інтернету, що є одним із перших кроків до електронної звітності.

БАКУМ: Другим кроком, звичайно є отримання посилених сертифікатів ключів. Такі ключі отримуються на посадових осіб юридичної особи. Що ця особа – приватний підприємець – фізична особа, то безпосередньо на неї. Третій крок – це отримання відповідно програмного забезпечення, що дає можливість безкоштовно направляти звітність до органів ДФС. І останній крок четвертий – це вже укладення угоди з ДПІ в місті Полтаві на подання документів в електронному вигляді.

Олег Бакум каже, що укласти договір можна дистанційно через Центральний портал прийому звітності ДФС України, зателефонувавши на номер 59 44 17. За його словами ключі електронного цифрового підпису, отримані платниками податків в органах Державної фіскальної служби, дійсні протягом двох років.