Філія ПАТ «НСТУ» «Полтавська регіональна дирекція «ЛТАВА»
Обласне радіо

140 осіб виявили бажання працювати у новоствореному call-центрі Головного управління Національної поліції в Полтавській області

140 осіб виявили бажання працювати у новоствореному call-центрі Головного управління Національної поліції в Полтавській області

Близько ста сорока осіб виявили бажання працювати у новоствореному call-центрі Головного управління Національної поліції  в Полтавській області.  У відомстві приємно здивовані: такої кількості охочих не очікували. Які обов’язки ляжуть на плечі обраних робітників Кол-центру,- знає Наталія Золотар.

Сall-центр поділять на дві частини. В одній з них працюватимуть оператори. А в іншій – диспетчери, розповів начальник Головного управління Національної поліції у Полтавській області Олег Бех.

БЕХ: Операторы – гражданские люди, которые не работали никогда вообще в милиции. Просто для того, чтобы они получали абсолютно все звонки. Кроме того, это будут офицеры отдельно, диспетчера будут руководить нарядами. Приблизительно около 30 – 35 будет работать операторов. Все остальные – офицеры полиции.

У call-центрі наватимуть послуги і психологи. Загалом же у структурі працюватимуть понад 80 осіб.  Із тих, хто уже подав заявки на участь у відповідному конкурсі, - більшість –претендентки з високим рівнем знань, каже Олег Бех.

БЕХ: Это люди – девушки с высшим образованием, знающие (ряд из них) иностранный язык, имеющие филологическое образование. Безусловно, эта работа – очень тяжелая. Потому что достаточно много звонков будет поступать. Выслушать людей: это надо иметь еще определенную психологическую устойчивость.

Наразі у call-центрі встановлюють усю необхідну техніку. Для того, щоб якнайшвидше підготувати нових працівників, говорить Олег Бех.  Спочатку  до call-центру запланували підключити 6-8 районів. Коли побачать ефективність системи, до неї приєднають всю область.