Філія НТКУ «Полтавська регіональна дирекція «ЛТАВА»

На зимовий ямковий ремонт доріг на Полтавщині витратять близько 2 мільйонів гривень

На зимовий ямковий ремонт доріг на Полтавщині витратять близько 2 мільйонів гривень

У Полтавській області в лютому розпочали ремонтувати дороги. Через січневі перепади температур автошляхи «прикрасили» нові  ями та вибоїни. Працівники «Облавтодору» нарахували аж 7 тисяч квадратних метрів пошкодженого дорожнього покриття. Тож, пересуватися на автомобілі нині стало просто небезпечно.  Як траси та шосе рятують від тотального руйнування, – бачили наші кореспонденти.

Це 336-ий кілометр автотраси «Київ-Харків» до ямкового ремонту.  А це –  вибоїни вже ретельно заасфальтували дорожні працівники. Працюють завзято, весь світловий день. Одна бригада протягом зміни встигає  залатати до  десятка  квадратних метрів  дірок.

ЗАВАДСЬКИЙ:  Ямку потрібно відкрити, розкрити боки, очистити від бруду та вологи, висушити, обдути. І обробляти емульсією, вкладувати холодний асфальтобетон і втрамбовувати.

Зима ямковому ремонту – не завада. Тим більше, перетворити полтавські дороги  на  європейські автобани  дорожники не беруться. Планують хоча б дещо вирівняти покриття і  убезпечити власників авто від аварій. Оновлена в такий спосіб дорога витримає, щонайбільше, кілька місяців.

ВАСИЛЬЄВ: Ми беремо холодні асфальтобетонні суміші, які дозволяють нам проводити ці роботи. Тобто, там є спеціальні мінеральні добавки, емульсії. І вони забезпечують тимчасово, щоб ці ямки можна було зробити.

Щоб забезпечити  «Облавтодор» матеріалом для дорожнього покриття, у Мачухах Полтавського району запрацював асфальтобетонний завод. Загалом,  в області  нині латають дороги близько десятка бригад, які  поспішають відремонтувати найпроблемніші ділянки. Водіїв просять із розумінням поставитися до тимчасових незручностей.

ПИРІГ:  Немає поваги до дорожніх працівників  у водіїв, які нагліють, багато літають, як кажуть. Як ми , наприклад, працюємо на трасі, їде машина, стоїть знак, вони обганяють летять, даже не звертаючи уваги на знаки, які стоять попереджувальні знаки.

На зимовий ямковий ремонт  в «Облавтодорі» витратять  близько 2-х мільйонів гривень. Залатати один квадратний метр дороги нині коштує  250 гривень. Навесні доведеться розпочати все спочатку.

ПАВЛУСЬ: Я кожен день їжджу два-три рази в місто. Просто шкода автомобіля. Дуже шкода. Я не думаю, що в цьому винні люди звичайні, які платять податки. Я думаю, вина в тому, якісь корупційні схеми.

БОГДАН: Про дороги? Могли б бути кращими.