Філія НТКУ «Полтавська регіональна дирекція «ЛТАВА»
Обласне радіо

Суспільне мовлення має бути незалежним та не брехати глядачеві

Суспільне мовлення має бути незалежним та не брехати  глядачеві

В Україні продовжують створювати суспільне телерадіомовлення. Яким буде телебачення та радіо через кілька років, розповів генеральний директор НТКУ Зураб Аласанія. Чого чекати аудиторії від суспільного радіомовлення чула  і наша кореспондентка Юлія Кравець.

Створення суспільного телерадіомовлення проведуть у кілька етапів. І новий продукт не з’явиться за кілька місяців – це тривалий процес, розповів генеральний директор Національної Телекомпанії України  Зураб Аласанія під час зустрічі з працівниками «Лтави».

Аласанія:  Нашій реформі, як мінімум, ще 3-4 роки. Щоб хоть якось ми почали в країні, що не будь значити.

За цей час  суспільне мовлення повинно навчитися робити якісний контент, аби зацікавити людей  настільки, щоб ті були готові платити за можливість знати незалежну точку зору.

Аласанія:  За чотири роки ми маємо зробити таку можливість, щоб ми мали звернутися до людей по абонплату. Зараз ми собі цього не уявляємо. А за 4 роки маж бути такий продукт.

Зі слів пана Аласанії, нині на місцевих каналах дуже багато так би мовити,  джинси та замовлень від влади. Суспільне ж мовлення, має бути незалежним та не брехати  глядачеві. Це й буде головним козирем у боротьбі за аудиторію із комерційними телеканалами,  каже він

Аласанія:  Людям від суспільного мовлення чекати тільки правду. Ми маємо довести, що в нас немає зацікавленості. Ані у владі, а ні у грошах. Ми будемо тоді працювати тільки, як журналісти, для народу. Це звучить пафосно, але це правда,бо на ринку правди немає. Вона буде тут, на суспільному.

Зураб Аланасія зазначив, що  головним продуктом, як регіональних підрозділів, так і всього суспільного мовлення мають бути  випуски новин. Крім того, кожна з  обласних філій матиме змогу транслювати свої найкращі продукти на всеукраїнському рівні. Нагадаємо, першим кроком у створенні суспільного телерадвомовленя, було об'єднання Національної телекомпанії України, Національного радіо, каналу «Культура», «Укртелефільму» та обласних державних телерадіокомпаній. Цей процес завершили на 90%.