Філія НТКУ «Полтавська регіональна дирекція «ЛТАВА»

Єдиний дата-центр може об’єднати служби екстреної допомоги трьох областей

Єдиний дата-центр може об’єднати служби екстреної допомоги трьох областей

Єдиний дата-центр  може об’єднати служби екстреної допомоги трьох областей: Полтавської, Сумської та Чернігівської. Щоб прискорити процес потрібно запровадити телекомунікаційний стандарт та надходження  телефоних дзвінків з міст та районів  області. Обговорити це зібралися   медики, представники влади та  потужних  Інтернет-провайдерів регіону. Докладніше Юлія Кравець.

Щоб єдина оперативно-диспетчерська служба запрацювала на повну потрібно закільцювати зв’язком всю область відповідно до європейських стандартів. Якщо з мобільними операторами проблем у медиків не виникає, то «Укртелекому» зробити це оперативно поки що не вдається, каже  начальник відділу медицини катастроф обласного департаменту охорони здоров’я  Володимир Мохначов.

МОХНАЧОВ: На сегодня то оборудование оно позволяет на самом современном эвропейском уровне посылать сигнал о помощи 103 из всех видов мобильной связи. Оборудование то позволяет, а телекоммуникационные возможностик сожелению.  отстают. На сегодня Укртелеком имеет такие возможности, но только в пределах Полтавы  и Полтавского района. Мы ведем переговоры, чтобы эта услуга была нам предоставлена. И чтобы система тема SIP-Trunk была распространена на территорию всей области.

У Полтаві вже працює в тестовому режимі оперативна диспетчерська служба обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф. Залишилося лише скерувати усі телефонні дзвінки на “103”, каже директор обласного департаменту охорони здоровя Віктор Лисак:

ЛИСАК: Все обладнання те шо потрібноє  тепер задача з операторами зв’язку відпрацювати. Щоб вони погодилися з нашими пропозиціями.

Керівник групи продажу  підприємства «Укртелеком» Роман Лагода, каже, що  підприємство надає свої послуги в межах своїх повноважень

ЛАГОДА: Ми предоставляли й предоставлятимемо з’єднувальні лінії для виклику служби єкстренної допомоги. Затягнуті канали незалежні, організована ІР телефонія. Наразі йде мова про розширення сервісів

У Полтаві та Полтавському районі єдину інформаційну телекомунікаційну систему запроводять до чевня, в області до вересня.