Філія НТКУ «Полтавська регіональна дирекція «ЛТАВА»
Обласне радіо
Автор сюжету:
Наталія Золотар
Наталія Золотар

Місцевим ЗМІ не вистачає грошей

Місцевим ЗМІ не вистачає грошей

Брак фінансування та недостатнє охоплення аудиторії Полтавщини – нині одні із основних проблем обласних засобів масової інформації. Про сучасний стан  місцевих  мас-медіа і його перспективи розвитку у професійне свято журналістів дізнавалася Наталія Золотар.       

Доцент кафедри журналістики Полтавського педагогічного університету Марина  Свалова  виховує молоде покоління професійних медійників. Викладач говорить: у сучасному інформаційному просторі вкрай потрібне суспільне мовлення. А журналісту треба викладати свій матеріал не під чиюсь диктовку, а зважаючи на потреби людей.                                                             

Свалова: Зараз суспільство справді активне. І ті процеси, які відбув-ся в сусп-ві, вони свідчать про те, що  ми  дивимося не тільки, як працює влада, що нам має казати влада, - ми вчимося критично мислити. Як на мене, це позит. тенденція. Полтавська журналістика у цьому плані пішла на крок вперед. Ми це бачимо,  коли водимо студентів на практику.

Заступник голови громадської ради при ОДА Олексій Шаманенко вважає, що журналісти, які працюють в обласних ЗМІ, - не повною мірою висвітлюють проблеми суспільства.                                                                                      

Шаманенко:    Виступають представники влади постійно, односторонньо. Хто мішає – виступає представник влади і громадськості, щоб був діалог.  Суспільне обов’язково воно потрібне. Тільки щоб воно було суспільне і щоб там було суспільство, а не представники влади.

На шляху до цього   - філія Національної телекомпанії України «Полтавська регіональна дирекція «Лтава», каже  виконувач обов’язків директора виконавчого Анатолій Мішин.

Мішин:  Суспільне мовлення обов’язково потрібно. Для мене є еталоном безумовно Бі-Бі-Сі. Нам не треба винаходити велосипед, суспільство за допомогою податків сплачує певній компанії за те, що вона об’єктивно висвітлює все, що відбувся в країні. Тобто, вона не є залежною від реклами. Полтавська журналістика виглядає непогано.                                                                      

За словами директора обласного  Департаменту  інформаційної діяльності Вадима Штефана, нині в медіапросторі Полтавщини працюють 38 суб’єктів радіомовлення і 12 телевізійних. Також в області зареєстровано понад 430 друкованих видань, з яких половина виходить у світ.