Філія НТКУ «Полтавська регіональна дирекція «ЛТАВА»
Обласне радіо
Автор сюжету:
Наталія Золотар
Наталія Золотар

Новостворені опорні школи готуються прийняти учнів

Новостворені опорні школи готуються прийняти учнів

Новостворені на Полтавщині опорні школи готуються прийняти учнів. Навчальні заклади уже отримали обіцяні із державного бюджету кошти і на місцях вирішують, на які саме  потреби їх витратити. Більше дізнавалася Наталія Золотар.

Одна із переможниць конкурсу на кращий проект опорного навчального закладу в області - Зіньківська спеціалізована школа  1-го-3-го ступенів. Її реорганізували, і з 1-го вересня вона запрацює  по-новому. Зіньківський опорний заклад матиме 3 філії:  Високівську, Удовиченківську та Власівську школи.  Наразі тут отримали кошти – понад 2 мільйони 850 тисяч гривень державної субвенції. Протягом літа за ці гроші модернізують новостворений опорний заклад та його філії, повідомив нашій редакції телефоном начальник відділу освіти Зіньківської райдержадміністрації Юрій Дахно.

ДАХНО: Плануємо використати половину суми на капітальний ремонт, зокрема, на заходи по енергозбереженню. Це заміна дерев'яних вікон на металопластикові. І 2-га частина – оснащення опорного начального закладу сучасними засобами навчання: придбання комп'ютерної техніки, сучасних навч. кабінетів, мультимедійного обладнання і таке інше. А якщо говорити про філії, то ми те обладнання, яке придбаєм для опорного навч. закладу, - передавати і у філії. Буде використовуватись для покращення навчання та зміцнення матеріальної бази.                       

Кошти у сумі  понад 2 мільйони 850 тисяч отримали й інші  дві опорні школи Полтавщини – Шишацька і Чутівська.  Жовтневий загальноосвітній заклад Решетилівського району відібрали в області пілотним. Його профінансують міжнародні донори, і з 1-го вересня, як планують, він теж запрацює як опорний, повідомила заступник директора Департаменту освіти і науки ОДА Галина Власюк.  Серед основних вимог  у роботі таких навчальних закладів вона назвала такі: 

ВЛАСЮК: Опорна школа пов. мати не менше 360 учнів і не менше  3-х філій. Була проведена нами робота по створенню моделі – були виписані умови  існування опорної школи, вони вже є на сьог. Туди ввійшла і база матеріально-технічна, на якій пов. бути якісний склад педагогів. Не так, як сьог. в селі 1 вчитель викладає по 7-8 предметів.                                              

Нагадаю,  мережу опорних шкіл створюють, щоб поліпшити рівень освіти дітей у сільській місцевості.