Філія НТКУ «Полтавська регіональна дирекція «ЛТАВА»

Полтавці скаржаться на ганебне відношення у центрах обслуговування споживачів "Полтавагазу"

Полтавці скаржаться на ганебне відношення у центрах обслуговування споживачів "Полтавагазу"

Довжелезні черги, заспокійливе та навіть швидка допомога. Мешканці Полтави та області скаржаться на ганебне відношення до людей у центрах обслуговування споживачів "Полтавагазу". З такими скаргами до нашої редакції містяни звертаються мало не щодня. Причину конфлікту з'ясовували мої колеги.

Центр обслуговування споживачів "Полтавагазу" знаходиться майже в самісінькому серці Полтави. Його послугами користуються не лише містяни, але й мешканці області. Щодня сюди приходять сотні людей. Лідія Воронцова мешкає в Полтаві. Майже 10 років на пенсії. Жінка зізнається: в абонентську службу звертається часто. Цього разу прийшла звіряти показники лічильника. Скаржиться на якість обслуговування.

Лідія Воронцова, пенсіонерка: Я не задоволена, як не прийдеш людей дуже багато, сідати ніде. По 2, 2,5, 3 часа стоїш. Сьогодні прийшла раньше трохи менше людей. І це6 вам всі скажуть, хіба що трохи бояться говорити на камеру. А мені нема чого боятися. Прийдіть коли багато людей не тоді коли пусто бо не приїхали з села.

Люди нарікають: стояти у черзі змушені годинами. Проте охочих поспілкуватися на камеру виявилося не багато.

Світлана Струкова, пенсіонерка: Я редко сюда хожу. Я не хочу давать інтерв’ю. Сюди в цьому році пришла перший раз, буду сидіти і полчаса, і час.

Фахівці підприємства погоджуються: черги біля вікон дійсно є. І пояснюють чому.

Анатолій Бистрай, керівник виробничих служб Полтави та Полтавського району ПАТ "Полтавагаз": На жаль, сьогодні  окрім того, що міняються ціни на газ, люди дуже часто звертаються за звірками, помінявся кодекс по оформленню документів крім того багато пільг, субсидії люди оформляють. Від цього звичайно потік споживачів збільшився.

Анатолій Бистрай каже, що лише за останній рік кількість центрів обслуговування споживачів зросла вдвічі.

Анатолій Бистрай, керівник виробничих служб Полтави та Полтавського району ПАТ "Полтавагаз": Служба обліку працює по окремому графіку. З 7 до 18. Крім того, ми відкрили починаючи з нового року такі відділення.

Фахівці «Полтавагазу» обіцяють миттєво реагувати на скарги своїх клієнтів.