Філія НТКУ «Полтавська регіональна дирекція «ЛТАВА»

Обласний контактний центр отримав нове обладнання

Обласний контактний центр отримав нове обладнання

В обласному контактному центрі з’явився новий програмно-апаратний комплекс. Приймати дзвінки та реагувати на звернення полтавців відтепер буде простіше і швидше.

Спеціальне сучасне обладнання поліпшило робкоту операторів «гарячої» телефонної лінії контактного центру. Якщо раніше звернення опрацьовували протягом двадцяти хвилин, то зараз це займає утричі менше часу. Картку заявника оформляють онлайн. До установ, які можуть вирішити питання, заяву тепер надсилають електронною поштою, а не у паперовому вигляді.

БУГАЄЦЬ: При надходженні телефонного дзвінка відразу визначається телефонний номер, доступний оператору. Оператор у процесі розмови починає створювати картку заявника. Всі необхідні дані туди уже внесені. І оператор лише обирає населений пункт, категорію, соціальний стан заявника. Це значно прискорює процес оформлення.

Новий сервер та програмне забезпечення обійшлися майже у п'ятнадцять тисяч Євро. Покупку профінансував Європейський Союз у рамках проекту «Полтавська область для внутрішньо переміщених осіб». Саме Обласний контактний центр з березня 2014 року консультує жителів Донбасу та Криму, які переїхали до Полтавщини. Нині протягом місяця оператори приймають понад сотню дзвінків.

СКРИПНИК: Звичайно, кошти. Затримка адресної допомоги, якщо по переселенцям. Тобто в основному те, що люди дзвонять і питають: чому затримка, коли буде і так далі. Житло на другому місці всіх цікавить. Зараз літо. Діти, оздоровчі табори. Їх цікавить на безкоштовній основі, на пільговій.

Коли ж питання вирішать, оператори телефоном повідомляють про це заявника. Загалом на Полтавщині близько 30-ти тисяч внутрішньо переміщених осіб.