Філія НТКУ «Полтавська регіональна дирекція «ЛТАВА»
Автор сюжету:
Анна Штитьова
Анна Штитьова

Відрізок траси Київ-Харків-Довжанський в межах Полтави потребує капітального ремонту

Відрізок траси Київ-Харків-Довжанський в межах Полтави потребує капітального ремонту

Ями, вибоїни та цілі провалля – такий вигляд має один із найважливіших автошляхів Полтави! Траса Київ-Харків-Довжанський у межах міста вже майже 15 років потребує капітального ремонту! Влада конкретних прогнозів щодо вирішення проблеми не дає.

Дорога «Київ-Харків», що проходить через Полтаву, - одна з найнебезпечніших для водіїв та пішоходів. Майже щотижня тут трапляються аварії: машини ламаються, люди гинуть.

Ділянка дороги від повороту на Щербані стала місцем постійних автопригод. Люди обурені: зіткнення стаються здебільшого не через водіїв, а через стан асфальтового покриття покриття.   

Ольга працює в дорожньому магазині понад 12 років. Розповідає: за цей час на аварійній трасі сталось безліч жахливих історій.

Ольга Мороз, приватний підприємець: Став чоловік-дальнобойщик на тій стороні, перейшов дорогу купить води. Його збили насмерть. На тому тижні їхала машина, троє дітей в машині. По оцим ритвинам обганяють, об’їжджають, розбиваються, і все.

Більше всіх на якість проїжджої частини скаржаться водії. Порівнюють їзду цією ділянкою дороги з катанням на «американських гірках». Тільки плата за нього буває великою. Деяким вже набридло чекати допомоги від влади, і вони власноруч беруться за ремонт проблемного автошляху.

Ніна, водій: Дорога тут дуже  погана, дуже погана дорога! Їхала я сама, погнула диск. У мене є свідки, де я збирала у Щербанях кирпич, і закидала! У мене є люди, які з мене сміялися, що я закидала дірки!

Хто маєремонтувати дорогу Київ-Харків у межах Полтави? В обласному автодорі розповіли: на їхньому балансі знаходиться не вся траса. За ділянку від 336-го по 340-ий кілометр відповідає міська влада. Дорожники показують документи, які підтверджують підпорядкованість проблемних 4-ох кілометрів міській владі. 

Анатолій Мягкохліб, заступник начальника служби автодоріг у Полтавській області: У відповідності до всіх норм і правил утримання її повинна здійснювати міська рада. Полтавська міська рада прийняла рішення щодо передачі цих двох вулиць на баланс Укравтодору, але, прийнявши рішення, вони не позбулись цього майна, оскільки «Автодор» не прийнявці вулиці.

Представники міської влади, в свою чергу, розповідають: дана дорога – міжнародного значення. Основної шкоди завдають їй великогабаритні вантажівки, які транзитом проходять через Полтаву. Отже, держава теж повинна допомагати міському бюджету у вирішенні цього питання, говорить заступник міського голови Олексій Чепурко. 

Олексій Чепурко, заступник міського голови Полтави з питань діяльності виконавчих органів: Ми зараз знаходимось на стадії переговорного процесу з обласною владою, знаходимо компромісні варіанти. У нас були чіткі конкретні пропозиції, у них було своє бачення. Я не можу сказати, що ми не знайшли спільної мови і у нас немає співпраці. Ні. Співпраця є.

Але коли на Київському шосе з’явитьтся новий асфальт? Конкретної відповіді не дає ніхто.Останнього разу трасу Київ-Харків-Довжанський ремонтували перед Євро-2012. Та в районі міста ремонт був поверхневим, уже через півроку дорога знову була усіяна ямами. Анна Штитьова, Микола Янко, Олег Бондаренко, Полтавські телевізійні новини.