Філія ПАТ «НСТУ» «Полтавська регіональна дирекція «ЛТАВА»
Автор сюжету:
Ольга Гриненко
Ольга Гриненко

Останній дзвоник: що говорять школярі та батьки про реформування освіти?

Останній дзвоник: що говорять школярі та батьки про реформування освіти?

Для українських школярів пролунали останні дзвоники – завершився навчальний рік. Наші журналісти побували в Розсошенській гімназії, що в Полтавському районі, і поцікавилися, як вчителі та батьки оцінюють зміни у навчальному процесі за останній рік. 

Ілля та Максим - учні 4-го класу. Розповідають: найулюбленіший їхній предмет - фізкультура.

Діти цікаві та розумні - говорить про своїх учнів вчитель 4-А Світлана Дудник. Педагог розповідає: у поточному році з*явилися зміни у системі навчання молодшої школи. Нині на уроках вчитель не оголошує на весь клас оцінки школярів. Таке нововведення подобається дітям, каже Світлана Вікторівна.

Світлана Дудник, вчитель початкових класівРозсошенської гімназії: Коли ми перевіряємо контрольні роботи... Діти можуть закреслювати. Раніше це вважалася помилка, а тепер дітки не бояться. Якщо дитина допустила помилку - вона не хвилюється. Вона знає, що якщо вона закресле, то їй за це оцінку не знизять. Дитина спокійна за свою роботу

За словами Світлани Дудник з першого вересня у молодшій школі Розсошенської гімназії запрацює державна програма "Інтелект України", яка полегшить навчальний процес для дітей. 

Світлана Дудник, вчитель початкових класівРозсошенської гімназії: На кожному уроці ми закріплюємо матеріал з попереднього. Наприклад, математика пов'язана з природознавством, читанням. Це дуже цікаво. І систематизована ця програма

Для семирічного Віталія це перший останній дзвоник. Мама хлопчика розповідає: зараз дітям навчатися простіше, адже перед першокласниками не ставлять вимоги високого рівня підготовки.

Олександра, мама першокласника: Є те, що діти мусять знати певні навики письма, математики, читання. Обов'язкових вимог немає. Наприклад, техніки читання. Обав*язкових вимог немає, дитина повинна читати і все

Домашніх завдань не зменшилося, але змінився підхід вчителів до викладання предметів, каже мама п'ятикласника Марина. Полтавка порівнює навчання сина Едуарда із минулим роком.

Марина, мама п’ятикласника: Він навчається у математичному класі, дуже велике було навантаження, багато задавали додому, позашкільних занять. Дітям зовсім не вистачало часу для домашнього дозвілля. Але в п'ятому класі стало легше, можливо тому, що вони почали розуміти що від них вимагають, розумієте

Учні 10-А Володимир та Анастасія говорять: реформу освіти підтримують. Серед нововведень у останньому навчальному році - парна система уроків.

Володимир і Анастасія: Система уроків стала парною. Тобто у нас стоїть дві історії, дві алгебри, дві українських мови. Це набагато зручніше, тому що менше потрібно вчити домашнього завдання. І менше носити підручників

30 років Ганна Зелюк працює вчителем математики. Педагог розповідає: треба шукати нові методи навчання учнів. За її словами, один із сучасних підходів у викладанні предметів - це поділ математичних та мовних класів на підгрупи у 14 учнів.

Ганна Зелюк, вчитель математики Розсошенської гімназії: Позитив для дітей, вчитель може замість 28 дітей приділити увагу - 14. Це плюс для дітей. Вчитель як працював, так і працює . А знання дітей, безумовно вони будуть міцніше й краще коли більше уваги приділяється

Нагадаємо, 14 грудня 2016 року міністр освіти і науки України Лілія Гриневич на засіданні уряду представила програму "Нова українська школа", що передбачає введення 12-річної шкільної освіти. Згідно з проектом Закону "Про освіту", нова українська школа запрацює у 2018-му навчальному році. Ольга Гриненко, Павло Лопатюк. Полтавські телевізійні новини.