Філія ПАТ «НСТУ» «Полтавська регіональна дирекція «ЛТАВА»

У полтавських тролейбусах необладнані аварійні виходи

У полтавських тролейбусах необладнані аварійні виходи

Полтавськими дорогами курсують тролейбуси з необладнаними аварійними виходами. Як рятуватимуться пасажири під час пожежі або ДТП, коли  в електромашині будуть заблоковані двері,  дізнавались наші кореспонденти.

Цієї зими 5 нових електромашин поповнили тролейбусний автопарк обласного центру.  На їх придбання витратили 25 млн.грн з міського бюджету. Сучасні, зручні, з низькою підлогою та оснащені пандусами для людей з обмеженими можливостями. Обладнали і аварійний вихід.  Проте сьогодні  там, де його передбачили  - табличка з рекомендацією «При аварії розбити скло молотком». Та місце, де мав би висіти молоток - порожнє. Кондуктори знизують плечима.

КондукторЗа молоточки я понятія не маю, хто їх познімав. Це не до мене, я не знаю до кого такі питання задавайте. Вогнегасник у водія. Я їх не знімала.

Кондуктор: Навєрно, він находиться у водітєля. Я точно не знаю. Ми будем бігти туда до водітєля і брать молоточки.

Пані Лариса часто користується громадським транспортом. Каже: на обладнання для запасного виходу уваги раніше  не звертала. 

Лариса, полтавка: Звертала. Я дивлюсь тільки є для нього приспособлення. Надіємся, що його не буде. Якось так заходиш і не звертаєш уваги. Просто сіли і поїхали. А це вже, як ви питаєте, то пошукали глазами. 

Пасажирка пані Любов розповідає:  в наш час поширені крадіжки, в тому числі і в тролейбусі.

Любов, полтавка: Молоточка повісь -  його ж не буде. Його ж заберуть. В нас молодьож зараз. Я не кажу, що вони погані. А так, ну куди його от зараз?

Водій  тролейбуса під номером 126  приладдя для аварійного виходу ховає у себе в кабіні. Каже: щоб пасажири не крали.

Водій: У мене лежать. Тому, що у нас пасажири такі

В тролейбусі під номером 121 запасний вихід теж не оснащений молотком. 

Водій: В ДЕПО спрашивайте. У меня лично есть молоток, а именно там - нету.

Під час підготовки сюжету до ефіру нам не вдалося отримати коментар  від керівника чи представників комунального підприємства  «Полтаваелектроавтотранс». За телефоном 2-90-49 нам кілька разів відповідали, що їх немає на місці. Натомість полтавці розповіли,  наскільки безпечно сьогодні їздити тролейбусами.

Голос: Желатєльно, щоб молоточок був

Голос: Молча все сгорят. 

Голос: Я тут 40 лет живу и ни одного не видела: ни висячого, ни лежачого. Пластмассовая бутылка с водой может лежать и все. Написать замечание им, штрафовать, наказывать, чтоб смотрели.

ГолосДо Мамая, а до кого?Безпорядки такі по городу. Голос: Стекло арміроване не розіб’єш так. Безотвєствєнне таке халатне відношення на авось, як завжди у нас все в жизні все робиться.

За статистикою Управління безпеки дорожнього руху Національної поліції України,  за минулий рік в Україні траплялося в середньому 11 аварій за добу, в яких гинуло 9 чоловік.