Філія ПАТ «НСТУ» «Полтавська регіональна дирекція «ЛТАВА»

Незалежний консультант і дослідник медіасередовища Давор Марко приїхав у Полтаву

Незалежний консультант і дослідник медіасередовища Давор Марко приїхав у Полтаву

Телерадіоканал «Лтава» активно працює над дотриманням стандартів суспільного мовлення. В цьому журналістам допомогли тренінги, які провели  у рамках навчального проекту «Голос місцевих ЗМІ». Його  підтримує і британська Фундація Томсона.  Для редакторів, операторів та режисерів монтажу на базі «Лтави» провели такий медіа-тренінг в червні цього року. Закордонні тренери ділилися медійним досвідом з колективом: вчили працювати на мультимедійних платформах та бути універсальним журналістом.  

Анатолій Мішин, керівник філії ПАТ «НСТУ» «Полтавська регіональна дирекція «ЛТАВА»:  Пройшли такі моменти, як тренінги для менеджменту, тренінги за вивченням аудиторії в інтернет-мережах. Перш за все, завдяки цьому, що ми ввійшли у вісімку найсильніших, ми отримали можливість провести соціологічне дослідження щодо нашої аудиторії, написати відповідно стратегічний план нашого розвитку. Зараз ми сподіваємося , що скоро ми отримаємо і матеріальну допомогу для придбання сучасної апаратури.

На зустріч з колективом телерадіоканалу приїхав незалежний консультант і дослідник медіасередовища Давор Марко. У журналістів служби новин «Лтави» він поцікавився, наскільки ефективно медійники застосовують на практиці поради британських тренерів.

 Давор Марко, незалежний консультант і дослідник медіасередовища: Я був дуже радий побачити таку кількість молодих облич в редакції. Добре, що молодь отримала навички та знання, які можуть застосовувати. Що погано в Україні – це конфлікт, який відбувається. Ви знаєте, в моїй країні – Північних Балканах, там також відбувався конфлікт. Але для молоді важливо думати про майбутнє і не бути заангажованими. Тому я вважаю, що журналістика може допомогти об*єднати людей.                                                                                            

Журналісти активно спілкувалися  з Давором, розповіли про нововведення в редакції переформували роботу в напрямку активної присутності у  соціальних мережах. Як результат – за два останні місяці значно зросла відвідуваність інтернет-сайту «ЛТАВИ» і кількість підписників на нашу сторінку у фейсбуці. Крім того, в рамках гранту від Фундації Томсона медійні компанії з України подавали на конкурс  стратегічні плани своєї роботи.  З восьми претендентів  «ЛТАВА»  посіла друге місце.

Анатолій Мішин, керівник філії ПАТ «НСТУ» «Полтавська регіональна дирекція «ЛТАВА»: Стратегічний план він передбачає такі кроки: а. певне технічне переобладнання, б . використання цього технічного обладнання для роботи за новими технологіями. Я маю на увазі перш за все це оперативні включення з місця події. Я маю на увазі, що ми готуватимемо, і зараз це вже робимо,готувати набагато швидше матеріал, телевізійної, радіо і інтернет платформи.

Виробництво якісного мультимедійного новинного контенту і зміцнення саме через цей контент довіри глядацької аудиторії – це і є аспект стратегічного плану, який нині реалізує «Лтава» як суспільний мовник.