Філія ПАТ «НСТУ» «Полтавська регіональна дирекція «ЛТАВА»

Всесвітні день захисту прав споживачів: з якою неякісною продукцією стикаються полтавці

Всесвітні день захисту прав споживачів: з якою неякісною продукцією стикаються полтавці

Неякісний товар та недостовірна інформація про нього. Із цими проблемами найчастіше стикаються полтавці у супермаркетах, інтернет-магазинах та на ринку. Про це  говорили  у Полтаві експерти, науковці та студенти  у Всесвітній день захисту прав споживачів, якій відзначають сьогодні. Як діяти і куди звертатися у таких випадках – дізнавалися наші журналісти.

  Полтавка Валентина придбала неякісну ковбасу у місцевому магазині. У ній побачила темні плями. Жінка розповідає: частину м’ясного продукту викинула, іншу – віднесла показати продавцям. Але повернути товар не захотіла. Таке рішення пояснює так.

Валентина Ткач, полтавка:Я не хочу, щоб цю продукцію ще хтось купляв.

Мала проблему з продовольчими товарами і полтавка Вікторія.

Вікторія Мартиненко, полтавка: Буває в маркетах просрочені. Переклеюються наліпки на стікери. То вертали там. Сир і сосиски були такі. Без проблем вертали кошти.

Найчастіше звертаються зі скаргами про порушення прав споживачів жителі Кременчука, Лубен, Миргорода, Нових Санжар та Полтави. Начальниця обласного управління захисту споживачів Олена Різниченко, каже: більшість з них не може повернути товар протягом 14-днів.

Олена Різниченко, начальник управління захисту споживачів ГУ Держпродспоживслужби Полтавщини: 14-деннний термін розповсюджується лише на товари, які не були у вжитку. Тобто коли була зірвана бірка, розпакований товар. Його включили в розетку. Він пропрацював декілька хвилин. І зламався. Це вважається товар, який був у вжитку.

Близько 5 звернень на тиждень надходить від жителів області до Полтавського регіонального центру захисту прав споживачів. Вони скаржаться переважно на неякісну побутову техніка,  прострочені  продукти харчування та взуття, розповідає голова ради центру Людмила Сердюк. Вона каже: громадяни повинні брати чек та зберігати його. У разі відсутності – шукати свідків.

Людмила Сердюк, голова ради Полтавського регіонального центру захисту прав споживачів: Написати листа у двох екземплярах на директора, що я придбала, але він не якісний. І навіть коли не хочуть приймати, то маючи двох свідків залишає того листа. І ці свідки розписуються в його екземплярі. І на протязі 10-ти днів якщо немає відповіді, то тоді звертається до Управління захисту прав споживачів.

Нагадаємо, на законодавчому рівні регулює відносини між громадянами, виробниками і продавцями Закон України «Про захист прав споживачів».