Філія ПАТ «НСТУ» «Полтавська регіональна дирекція «ЛТАВА»
Автор сюжету:
Ольга Боцула
Ольга Боцула

На маршрути Полтави виїхали 2 нових тролейбуси

На маршрути Полтави виїхали 2 нових тролейбуси

Економні та надійні. У Полтаві на свій перший маршрут виїхали два нових тролейбуси. Ще три перебувають у тестовому режимі. На п’ять нових транспортних засобів з міського бюджету витратили понад 20 мільйонів гривень. Про особливості обнов тролейбусного парку  знають більше Ольга Боцула та Сергій Коломієць.

Комфортабельні, із сучасною системою гальмування та низькою підлогою – у Полтавському тролейбусному депо з’явилися два нових тролейбуси. Пані Наталія водієм працює 32 роки. Сьогодні вперше сіла за кермо новопридбаної електромашини. Говорить: і дизайн хороший, і комфортно всередині.

Наталія Бережна, водій тролейбуса: Кабина, под одну ногу педали. Как для женщины – легкий троллейбус в управлении, руль, все.

Нові луцькі тролейбуси оснащені пандусами для людей з особливими потребами, місцем для дитячого візочка, електронним табло та сенсорною панеллю на робочому місці водія. Транспорт має 105 місць, з них сидячих - 34. Тролейбуси економні – мають сучасні електродвигуни, які споживають на третину електроенергії менше, ніж старі.  Розповідає…

Павло Богодист, начальник технічного відділу  КП «Полтаваелектроавтотранс»: Ці двигуни є більш надійними, потужними і не  потребують частого обслуговування, ніж колекторні постійного струму.

Ще три  нових тролейбуси перебувають у тестовому режимі. На полтавські дороги виїдуть за три тижні. Електромашини для «Полтаваелектроавтотрансу» придбали за кошти міського бюджету. Вартість покупки – 25 мільйонів гривень. Говорить…

Олександр  Мамай, міський голова Полтави: Якщо в минулому році електроенергія коштувала 1. 60 за КВт. То сьогодні вже 2.60. Тариф треба піднімати на 3 грн. Але ми цього не робитимемо.

Цей тролейбус у перший рейс поїхав 12-тим маршрутом «Інститут зв’язку-Левада». Кондуктор Світлана говорить, що пасажири трапляються різні. Часто є й ті, хто бажає проїхатися «зайцем».

Світлана Луньова, кондуктор: Подходим. Он разворачивается со словами: «Ой, я забыл». Извиняется и оплачивает проезд

За словами Світлани, придбаний тролейбус, на відміну від кільцевих, має деякі переваги.

У центрі міста в тролейбус входять перші пасажири. Пенсіонер Володимир таким транспортом їздить щодня. Каже: спершу здивувався новому тролейбусові на вже звичному маршруті.

Володимир, полтавець: Ще й подивився: 12 бачу. Куди ж його пустили. Зверху побачив, що інститут зв’язку.Звикли, що це кільцевий маршрут. Краще б старі їздили по 12 маршруту. Люди не глянули і сіли. Звичка. Він роками їздить

Полтавка Тамара побачила недоліки у новій електромашині.

Тамара, полтавка: Непоганий тролейбус, але тяжко сісти було. Від бордюру високо.

Полтавка Олена проживає в районі зупинки «Інститут зв’язку». Говорить: новим тролейбусом задоволена.

Олена, полтавка: Лежимо в дитячій лікарні.  Нам краще, аніж з пересадками. Сіли і відразу додому їдемо. Так вісім гривень, а так дешевше. Дві гривні і вдома.

Всього в автопарку «Полтаваелектоавтотранс» 64 тролейбуси. У майбутньому, якщо буде достатньо пасажирів, Полтавою курсуватиме нічний тролейбус, повідомив начальник підприємства Євгеній Зайцев.